Politica de returnare

Politica de returnare

Dacă un produs achiziționat nu va mulțumește, îl puteți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Returnarea articolelor este acceptata conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
 
  • Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
  • Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre client.Costurile de returnare a produsului cumparat din magazinul online pescuitnonstop.ro vor fi suportate de catre dvs ca si client. 
  • Dacă alegeti rambursarea contravalorii produsului și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, va vom returna banii în contul specificat de dvs sau pe card, dacă ati plătit online, în maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data returnarii produsului, exceptie facand taxa pentru transport.
  • Este obligatorie pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsele pe care le returnati trebuie să fie în aceeași stare în care le-ati primit.
  • NU se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 

Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora la sediul nostru din Ramnicu Valcea,  strada Raureni nr.270, judet Valcea, prin orice firma de curierat rapid doriti. Ne puteti contacta la unul din numerele de telefon de pe site si veti primi din partea unui operator informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. In cazul trimiterii produselor prin curierat, va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport – AWB la Observatii: Returnare produse si numarul comenzi dvs.



Mentiuni speciale:

  • In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa sau prezinta semne de utilizare (montaj/demontaj) si nu pot fi vandute ca produse noi, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produselor sau de a percepe o taxa de 30% -50% din pretul produsului din momentul cumpararii.Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
  • Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
  • Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1%.
  • Daca defectul produsului din cauza transportului, sau lipsa unui produs din comanda nu este reclamata in 48h de ore de la receptia coletului reclamatia este considerata nula.
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare cauzate transportului prin firma de curierat. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

Produsul returnat:

1. NU trebuie sa fie deteriorat;
2. NU trebuie sa fi fost montat si demontat (de exemplu ruperea plasticului cu care au fost sigilate partile componente);
3. NU trebuie sa contina urme de utilizare;
4. Trebuie sa fie returnat cu toate accesoriile si etichetele intacte.
5. Trebuie sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat (factura, garantie, manual instructiuni,etc.);
6.Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri sau accesorii promotionale, trebuie returnate și acestea.
7.Dacă ati cumpărat mai multe produse de același fel și doriti să le returnati pe toate, asigurati-va că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
8.Produse de tip comandă specială (indiferent de categorie),cardurile cadou si produsele custom nu pot fi returnate.  Pentru orice detalii sau nelamuriri va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.  

 

Adresa de returnare:

S.C. LUCKY MAN SRL
Ramnicu Valcea, Strada Raureni NR.270
Județul Valcea

Cod poștal 240475, România

 

Va rugam sa ne instiintati cu privire la hotararea dumneavoastra de a returna un produs, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / primirii produsului. Formularele/Instiintarile efectuate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.

 

COMANDA TELEFONIC
Produsele pot beneficia de oferte speciale! Daca te consideri norocos, contacteaza-ne la:0766 522 231
TRANSPORT GRATUIT
Pentru comenzile mai mari de 700 Lei → Transportul este GRATUIT
LIVRARE RAPIDA
Livrarea se face in 24 de ore (maxim 48h pentru zonele rurale).
GARANTIE PRODUSE
Toate produsele sunt ORIGINALE si beneficiaza de garantia producatorului